آموزش پریمیر پروژه محور premiere 2022

خیلی از افراد این روز ها به دنبال گذراندن آموزش پریمیر هستند؛ دلیل گستردگی این موضوع چیست؟ بسیار طبیعی است؛ از آن جایی که روز به روز اهمیت تولید محتوا در دنیای شبکه های اجتماعی و رسانه بیشتر می شود، افراد مستعد و علاقه مند در این زمینه سعی می کنند تا از بهترین ابزار ها استفاده کنند. به همین منظور آموزش پریمیر در کنار آموزش افترافکت را می توان از بهترین ابزارهای تولید محتوا تصویری دانست که در آموزش فیلمبرداری و ادیت فیلم و همچنین آموزش موشن گرافیک بسیار کارآمد هستند.

اما تنها گذراندن یک آموزش پریمیر خوب است که می تواند تضمین کننده موفقیت شما در این زمینه باشد. به همین منظور در ادامه با گروه آموزشی کلاس یار همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم.

آموزش پریمیر چیست

برنامه ادوبی پریمیر چیست و چه کاربردی دارد؟

قبل از این که بخواهیم سراغ نکات مهم آموش پریمیر برویم، بهتر است تا بتدا نگاهی را به چیستی این برنامه قدرتمند داشته باشیم. برنامه ادوبی پریمیر را می توان یکی از بهترین برنامه ها برای ادیت تصاویر ویدیویی و تدوین ویدیو در نظر گرفت. به طور کلی کمپانی ادوبی برنامه های فوق العاده قدرتمندی را برای مدیریت محتوا و ادیت محتوای تصویری ایجاد کرده است. حال اگر از بهترین محصول ادوبی بخواهیم برای محتوای ویدیویی یاد کنیم، می توانیم بگوییم که پریمیر بهترین است.

قدرت این برنامه تا حدی است که از آن برای تدوین تبلیغات، برنامه ها و حتی فیلم های تلویزیونی هم استفاده می شود. لذا اصلا از اهمیت آموزش پریمیر این روز ها نمی توان غافل شد.

گذراندن دوره آموزش پریمیر برای چه کسانی مناسب است؟

طبیعتا که آموزش پریمیر با در نظر گرفتن برخی نکات بسیار حائز اهمیت می باشد؛ اما باید دید که یادگیری این برنامه برای چه کسانی مناسب است؟ از آن جایی که یادگیری آن برای برخی از افراد مشکل می باشد، لذا پاسخ این سوال قبل از هر صحبت دیگری بیشتر اهمیت دارد. هر شخصی که نیاز به ادیت محتوای ویدیویی داشته باشد یا بخواهد از این طریق درآمدزایی کند، آموزش پریمیر گزینه مناسبی برای او است.

کسانی که می خواهند یک متخصص در زمینه تولید محتوای تصویری باشند، بسیار مهم است که به ادیت محتوای تصویری نیز تسلط داشته باشند. همچنین این روز ها با توجه به اهمیت تولید محتوا در شبکه اجتماعی اینستاگرام، کاربرد های پریمیر نیز برای افراد مختلف بسیار بیشتر شده است. برای ادیت یک کلیپ ساده در اینستاگرام، از این برنامه می توان مزایای زیادی را دریافت کرد.

چند نکته مهم درباره آموزش پریمیر

با این که برنامه ادوبی پریمیر دارای شلوغی زیادی است و برای برخی از افراد پیچیده به نظر می رسد، باز هم اگر آموزشی خوب برای آن تدارک دیده شود دانشجو می تواند به یک فرد مسلط به پریمیر تبدیل شود. اما یک آموزش پریمیر باید چه نکاتی در آن در نظر گرفته شود تا آموزشی موفقیت آمیز باشد؟ از آن جایی که امروزه آموزش های زیادی برای این برنامه به وجود آمده است، باید برای انتخاب آگاهی خود را افزایش دهید.

لذا به همین منظور ما در ادامه می خواهیم تا به مهم ترین نکات موجود در آموزش پریمیر بپردازیم. همراه ما باشید.

آموزش پریمیر و نکات مهم آن

یادگیری مهم ترین ابزار پریمیر

یک برنامه برای این که در حوزه و کاربرد های خود بهترین محسوب شود، باید دارای تمامی ابزار ها باشد. این مورد درباره پریمیر نیز صدق می کند. زمانی که پریمیر را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید، با حجم انبوهی از ابزار ها در آن رو به رو می شوید. حال برای این که بتوانید بهترین استفاده را از آن داشته باشید، باید در آموزش پریمیر جامع ترین ابزار های آن به شما یاد داده شوند.

لذا اگر شما با مهم ترین ابزار های موجود در پریمیر برای تدوین و ادیت فیلم آشنا شوید، طبیعتا می توانید کار های مورد نیاز هر محتوای ویدیویی را انجام دهید. به طور مثال باید به فضای کلی پریمیر آشنا شوید. باید بدانید که هر تب مخصوص چه کاری است و هر ابزار چه کاربردی دارد. این گونه دیگر پس از ورود به پریمیر دچار سردرگمی هم نمی شوید.

یادگیری کلید های میانبر

یک آموزش پریمیر خوب برای این که جامع همه چیز را آموزش دهد، حتی باید به کلید های میانبر و هر نکته دیگری اشاره داشته باشد. سعی کنید کار با کلید های میانبر پریمیر را یاد بگیرید. گاهی اوقات کاری که با زدن چند کلیک امکان پذیر باشد را می توانید با زدن یک کلید میانبر انجام دهید. این گونه سرعت ادیت و تدوین ویدیو نیز افزایش پیدا می کند.

دیدن تنظیمات صدا

درست است که برنامه پریمیر بستری برای ادیت و تولید محتوای ویدیویی است؛ اما هر ویدیویی نیز دارای صدایی می باشد. به همین منظور برنامه پریمیر پنل تنظیماتی را به صورت جدا برای ویدیو های شما در نظر گرفته است. شما می توانید به صدا های موجود افکت اضافه کنید و یا هر ادیت دیگری را بر روی آن انجام دهید.

آشنایی با کلید Grave

در آموزش پریمیر حتما باید با کلید Grave آشنا شوید. این کلید نیز سرعت کار شما را افزایش می دهد و باعث می شود بتوانید مدیریت اندازه صفحه را به راحتی انجام دهید. کلید Grave به شما این امکان را می دهد تا در هر لحظه و قسمت از پروژه که باشید، بتوانید ویدیو را تمام صفحه کنید. همچنین شما با استفاده از Grave می توانید چند تصویر را همزمان کنار هم ببینید.

وارد کردن پروژه های دیگر

نکته دیگری که در آموزش پریمیر باید به شما یاد داده شود، وارد کردن پروژه های دیگر است. برخی از سیستم ها امکان این را به شما می دهند تا بتوانید چند پروژه را به صورت همان در پریمیر باز کنید. این مورد برای برخی از افراد که کار تدوین ویدیو را انجام می دهند بسیار الزامی است.

ضبط صدا و قرار دادن آن

شما در پریمیر حتی می توانید صدایی را ضبط و بر روی ویدیویی قرار دهید. این بسیار امکان فوق العاده ای است. مخصوصا برای کسانی که در کار تولید انمیشن فعالیت دارند، استفاده از این قابلیت برای بخش های صداگذاری بسیار مهم و عالی است. لذا دیگر نکته ای که در آموزش پریمیر باید به آن پرداخته شود هم همین می باشد.

آموزش پریمیر و ادیت فیلم به صورت داستانی

ادیت فیلم به شکل داستانی

برخی از افراد در ادیت فیلم خود عجله دارند یا می خواهند از مونتاژ کردن آن استفاده کنند. این دسته از افراد به راحتی می توانند از ادیت فیلم به شکل داستانی استفاده کنند. لذا این ترفند حتما باید در آموزش پریمیر یاد داده شود.

استفاده از جلوه های ویژه

یکی از دلایل اصلی که از برنامه پریمیر استفاده می شود، جلوه های ویژه آن است. البته که برنامه های بسیار ساده تری برای اضافه کردن افکت به ویدیو به وجود آمده اند؛ اما هنوز جذابیت و کارایی آن ها به حد پریمیر نرسیده است. در پریمیر صد ها افکت وجود دارند که شما می توانید از هر کدام آن ها برای ویدیو های مختلف خود استفاده کنید. استفاده از هر افکت باید بسته به نوع ویدیو شما باشد، لذا حتما باید در آموزش پریمیر به این نکته پرداخته شود.

یافتن کانال های صوتی

در آموزش پریمیر باید به شما یاد داده شود که کانال های صوتی هر ویدیو را چگونه پیدا کنید. اما این چه کاربردی دارد؟ به طور کلی شما با استفاده از این ویژگی می توانید کانال های صوتی را در اول ادیت پیدا کنید و هر جا که دارای نقصی است را همان اول کار اصلاح یا حذف کنید. این به شما در مدیریت پروزه کمک بسیار زیادی می کند.

مدیریت فریم

برای کسی که می خواهد بر تولید محتوای ویدیویی مسلط شود، مدیریت فریم بسیار مهم است. در آموزش پریمیر باید ماهیت فریم هر ویدیو و تغییر اندازه آن در پروزه یاد داده شود. در پریمیر گزینه های بسیار کاربردی برای مدیریت اندازه و نوع فریم به وجود آمده اند.

سخن نهایی درباره آموزش پریمیر

این روز ها تمامی شبکه های اجتماعی، حتی آن هایی که بر پایه محتوای متنی فعالیت داشتند، محتوای ویدیویی را هم در خود جای داده اند. لذا بسیار مهم است که بتوانید با گذراندن یک دوره آموزش پریمیر بر تولید محتوای تصویری نیز مسلط شوید. امیدواریم نکات گفته شده در این مقاله از سایت کلاس یار برای شما مفید بوده باشند. در صورت نیاز به آموزش های بیشتر میتوانید یوتیوب کلاس یار را دنبال کنید.


https://ift.tt/ZNeabT4

https://classyar.com
کلاس یار

Comments

Popular posts from this blog

آموزش تایپوگرافی و کالیگرافی در فتوشاپ (برای مبتدیان)

https://classyar.com/%d8%a7%d8%b1%d8%b2-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/ارز دیجیتال چیست؟ شناخت کامل ارزهای دیجیتال

https://classyar.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%b3-%d8%a2%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c/هزینه کلاس زبان آلمانی با چه معیار هایی تعیین می شود؟