آموزش ساخت سایت فروش فالوور حرفه ای

امروزه یکی از راه‌های کسب درآمد زیاد داشتن سایت فروش فالوور است چون فالوور فیک یکی از محصولاتی است که مشتریان بسیار زیادی دارد و مسلماً رقابت در این کسب‌وکار بسیار زیاد است. امروزه ساخت سایت فروش فالوور،ممبر،لایک،ویو و….. بسیار راحت است برای اینکه شما بتوانید به خوبی برای خود سایت فروش فالوور و لایک راه‌اندازی کنید باید آموزش ساخت سایت فروش فالوور را تا پایان همراهی کنید چون در این وبلاگ به تمام آن چیزی که شما برای آموزش ساخت سایت فروش فالوور نیاز دارید اشاره شده است.

اگر می‌خواهید طراحی سایت فروش فالوور اینستاگرام را یاد بگیرید می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت کلاس یار دوره آموزش طراحی سایت و آموزش وردپرس را که بهترین اساتید برای شما تدریس کردند را خریداری کنید.

بعد از اینکه به خوبی به طراحی سایت و برنامه‌نویسی مسلط شدید میتوانید آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی را آموزش ببینید و سایت دلخواهتان را طراحی کنید اما برای اینکه شما برای خود سایت فروش فالوور بزنید نیاز نیست به طراحی سایت مسلط باشید با این آموزش به راحتی می‌توانید برای خود سایتی را بسازید.

آموزش ساخت سایت فروش فالوور و مراحل ساخت

مراحل ساخت سایت فروش فالوور

در این بخش می‌خواهیم شما را با مراحل آموزش ساخت سایت فروش فالوور آشنا کنیم پس سعی کنید این مراحل را به ترتیب انجام دهید و اگر مراحل را به ترتیب انجام ندهید نمی‌توانید برای خود سایت فروش فالوور بسازید.

ثبت دامنه خوب

در اولین قدم که شما باید برای آموزش ساخت سایت فروش فالوور بردارید این است که برای وب‌سایت خود دامنه‌ای را خریداری کنید دامنه همان اسم سایت شما است به‌عنوان مثال دامنه این وب‌سایت کلاس یار است شاید شما نامی را برای وب‌سایت خود انتخاب کرده باشید ولی در هنگام ثبت دامنه به شما ارور می‌دهد که این دامنه قبلاً ثبت شده است یعنی فردی با نامی که شما انتخاب کرده‌اید دامنه را خریداری کرده است و شما باید دامنه‌ای را انتخاب کنید که آزاد باشد.

در ضمن شما می‌توانید نام دامنه را با پسوندهای .ir ، .com ، .shop و…. انتخاب کنید که هرکدام از این پسوندها قیمت دامنه شما را تغییر می‌دهند اگر دامنه شما .com باشد یعنی در هرکجای جهان که نام وب‌سایت شما را سرچ کنند سایت برای آن افراد نمایش داده می‌شود.

ولی اگر دامنه شما .ir باشد فقط سایت شما در ایران نمایش داده می‌شود و تمام مشتریان شما ایرانی هستند و اگر دامنه خود را .com خریداری نکنید فروش بسیار کمی خواهید داشت.

از کجا دامنه را خریداری کنیم؟

امروزه وب‌سایت‌های بسیار زیادی هستند که حوزه فعالیتی آن‌ها فروش دامنه و هاست است یکی از وب‌سایت‌های معروف که فروش دامنه را بر عهده دارد: وب‌سایت ایران سرور، میزبان فا و…. است

در ضمن زمانی که شما دامنه را خریداری می‌کنید باید آن را یک‌ساله تمدید کنید و در صورتی که این کار را انجام ندهید دامنه شما تعلیق می‌شود.

بعد از اینکه دامنه شما بعد از 10 روز ثبت شد نوبت به خریداری هاست می‌رسد که شما باید دقت بسیار زیادی در هنگام خریداری هاست کنید که در ادامه در مورد خرید هاست مفصل صحبت خواهیم کرد.

آموزش ساخت سایت فروش فالوور و خرید دامنه

خرید هاست باکیفیت

در مرحله بعدی شما باید برای سایت خود هاست باکیفیتی را خریداری کنید کیفیت سایت شما به هاستی که خریداری می‌کنید بستگی دارد.

شما می‌توانید هاست را از 200 مگ به بعد برای خود خریداری کنید امروزه وب‌سایت‌هایی مثل طلا هاست، میزبان فا، ایران سرور و…. هاست های با کیفیتی ارائه میدهند.

شما باید هاستی را که می‌خرید هر 3 ماه یا 6 ماه یا 1 سال تمدید کنید و سعی کنید اگر برای اولین بار هاستی را برای خود خریداری می‌کنید گزینه 3 ماه را کلیک کنید چون ممکن است هاستی که می‌خرید با دامنه وب‌سایت شما سازگاری نداشته باشد.

خرید قالب وب‌سایت فروش فالوور

در حال حاضر قالب‌های رایگان بسیار زیادی است که شما می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید اما برای وب‌سایت فروش فالوور شما باید قالب مخصوصی را خریداری کنید چون فروش فالوور و لایک به خدمات بیشتری نیاز دارد و قالب‌های رایگان این امکانات را به شما ارائه نمی‌دهند.

قالب وب‌سایت فروش فالوور را از کجا خریداری کنیم؟

شما می‌توانید قالب وب‌سایت فروش فالوور را از وب‌سایت کندوپنل خریداری کنید این وب‌سایت یکی از بهترین وب‌سایت‌های فروش قالب در ایران است.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که شما باید برای وب‌سایت خود قالبی را خریداری کنید این است که قالب‌های وب‌سایت فروش فالوور باید قابلیت اتصال به api را داشته باشد.

اگر در مورد وصل کردن api اطلاعاتی را ندارید بخش بعدی مقاله را از دست ندهید.

آموزش ساخت سایت فروش فالوور و خرید قالب

آموزش وصل کردن api فالوور

در حال حاضر شما میتوانید با وصل کردن api محصولات وبسایت های دیگر را در سایت خود قرار بدهید و از فروش محصولات، درصدی را برای خود بردارید.

ساخت برنامه فروش فالوور

یکی دیگر از راه‌هایی که شما می‌توانید فالوور بفروشید ساخت برنامه فروش فالوور است که در حال حاضر ساخت برنامه یا ربات فروش فالوور بسیار می‌تواند در فروش محصولات به شما کمک کند.

برای اینکه شما بتوانید برای خود برنامه فروش فالوور بسازید نیاز دارید تا به برنامه نویسی مسلط شوید اگر به این مهارت تخصص کافی ندارید میتوانید دوره آموزش برنامه نویسی گروه آموزشی کلاس یار را برای خود خریداری کنید.

هر انچه که در مورد آموزش ساخت سایت فروش فالوور دانسته اید!

امروز شما به خوبی با آموزش ساخت سایت فروش فالوور آشنا شدید و همچنین هر آنچه که شما برای ساخت سایت فروش فالوور باید میدانستید ما در این وبلاگ به شما آموزش داده ایم اگر وبلاگ آموزش ساخت سایت فروش فالوور را پسندید توییتر کلاس یار را دنبال کنید.

از اینکه تا پایان با ما همراه بودید کمال تشکر را از شما عزیزان داریم.


https://ift.tt/Xy54BGT

https://classyar.com
کلاس یار

Comments

Popular posts from this blog

آموزش تایپوگرافی و کالیگرافی در فتوشاپ (برای مبتدیان)

https://classyar.com/%d8%a7%d8%b1%d8%b2-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/ارز دیجیتال چیست؟ شناخت کامل ارزهای دیجیتال

https://classyar.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%b3-%d8%a2%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c/هزینه کلاس زبان آلمانی با چه معیار هایی تعیین می شود؟