آموزش تایپ رایگان و آنلاین برای افراد مبتدی

خیلی از افراد هستند که نیاز به تایپ ده انگشتی دارند. اما مورد مهم این است که بدون گذراندن یک آموزش تایپ مناسب نمی توانید به این کار مسلط شوید. برخی از افراد هستند که از این مهارت حتی درآمدزایی می کنند و خیلی از کسب و کار ها به تایپ و نگارش های سریع نیاز دارند. خیلی از افراد تایپ سریع را کاری مشکل می دانند که این بسیار طبیعی است.

مخصوصا کسانی که خیلی ارتباطی با کیبورد و نوشتن نداشته اند، ابتدای کار قطعا بسیار با مشکل بر می خورند. اما قطعا اگر آموزش تایپ به خوبی یپش برود، شما نیز با این کار مسلط می شوید و همچنین می‌توانید به آموزش ورد، آموزش اکسل و آموزش پاورپوینت مسلط شوید لذا در ادامه برای آشنایی بیشتر با این آموزش کلاس یار همراه ما باشید.

آموزش تایپ چقدر زمان میبرد

چه مدت طول می کشد تا به تایپ ده انگشتی مسلط شویم؟

برخی از مهارت ها به طور کلی پیچیدگی زیادی ندارند؛ اما یادگیری آن ها به تمرین زیادی نیاز دارد و مقداری نیز طول می کشد؛ آموزش تایپ را هم می توان از آن دسته از آموزش ها و مهارت ها دانست. همه ما می دانیم که آموزش تایپ کردن چیزی فراتر از دو دست و یک کیبورد نیست؛ اما نکته مهمی که باید از آن مطلع بود، زمان مسلط شدن به تایپ ده انگشتی است.

خیلی از افراد برای این مهارت عجله دارند؛ چرا که می خواهند با استفاده از آن به درآمد برسند. این بسیار طبیعی است؛ اما باید بدانید که مدت زمان مسلط شدن شما به تایپ ده انگشتی، کاملا به آن آموزشی که در آن شرکت می کنید بر می گردد. حتی باید حجم تمرینات و زمانی را که در طول روز صرف می کنید را در نظر بگیرید.

چه مشاغلی نیاز به تایپ سریع دارند؟

از ابتدای بلاگ تا الان، به تعداد مراتب زیادی از اهمیت تایپ سریع برای کسب و کار ها اشاره کردیم؛ حال اهمیت همین مهارت برای کسب و کار ها باعث شده تا خیلی از افراد برای شاغل شدن اقدام به گذراندن آموزش تایپ کنند. این روز ها دیگر اکثر کسب و کار ها نیاز به تایپ و نوشتن دارند.

اما برخی از آن ها در طول کار خود همواره در حال تایپ می باشند. به همین دلیل تقاضای آن ها برای تایپیست هم زیاد است. لذا در ادامه می خواهیم به معرفی برخی از مهم ترین این کسب و کار ها بپردازیم.

آموزش تایپ و مشاغل مورد نیاز

اساتید و معلمان

تنها تصوری که شما از یک استاد یا معلم دارید، شاید حضوری از آن ها در سر کلاس است؛ اما از پشت پرده فعالیت های زیاد یک استاد و یا معلم قطعا مطلع نیستید. اساتید و معلمان همواره نیاز به تایپ کردن دارند. چرا که آن ها طبیعتا می خواهند جزوات زیادی را آماده کننده تا سوالات نهایی امتحانات را به وجود بیاورند.

تمامی این فعالیت ها نیازمند تایپ است؛ آن هم نه یک تایپ ساده؛ بلکه تایپ ده انگشتی که با سرعت بالا انجام شود.

وکلا

دیگر کسانی که به مهارت تایپ بسیار نیاز دارند، وکلا هستند. وکلا برای این که بتوانند برخی از دفاعیه های خود را آماده کنند، طبیعتا نیاز به تایپ کردن مواردی مهم و محرمانه دارند. امنیت کار وکلا بسیار مهم است؛ لذا حتی هر تایپیستی را هم نمی توانند استخدام کنند. به همین منظور لازم است بدانید که پس از گذراندن یک دوره آموزش تایپ ده انگشتی می توانید در دفاتر حقوقی شروع به کار کنید.

نویسنده ها

اگر قدرت نویسندگی دارید و می خواهید از این استعداد استفاده کنید؛ لازم است بدانید که همواره نیاز به تایپ دارید. نویسندگی می تواند در حوزه‌های مختلفی نظیر آموزشی، اجتماعی، کتاب های شخصی و یا هر چیز دیگری انجام شود. در سال های اخیر ابزار های نویسندگی بسیار پیشرفت کرده اند؛ اما هنوز یک محیطی پیشرفته تر از ورد برای نویسنده ها به وجود نیامده است.

به همین منظور همواره نویسنده ها نیاز دارند تا یک آموزش تایپ سریع و ده انگشتی را پست سر بگذارند. همچنین از آن جایی که هر لحظه در حال نوشتن هستند، خیلی سریع تر می توانند به تایپ ده انگشتی مسلط شوند.

تولید کننده های محتوا

یکی از مشاغل پرتقاضا این روز ها، تولید محتوا است. دیگر تمامی فعالیت ها و کسب و کار ها به محیط وب سایت و شبکه های اجتماعی کشانده شده اند؛ لذا برای تمامی این بستر ها نیاز به کلمات کلیدی تولید محتوا است. اما تولید محتوای متنی این روز ها تنها با تایپ امکان پذیر است. مخصوصا کسانی که فعالیت تولید محتوا برای وب سایت ها را انجام می دهند، به شدت نیاز به این مهارت دارند.

اگر شما بتوانید در کنار آموزش تایپ تولید محتوا را هم انجام دهید و با ابزارهای تولید محتوا آشنا شوید خیلی سریع تر بر تایپ ده انگشتی مسلط می شوید. حتی تولید محتوا متنی این روز ها برای پیج های اینستاگرامی هم بسیار رایج و پر نیاز است.

خبرنگاران

افراد دیگری که به شدت نیاز به تایپ دارند، خبرنگاران هستند. اما به چه دلیل؟ خبرنگاران احتیاج دارند تا هر لحظه که خبری را به دست می آورند، آن را در لحظه تایپ و به دست رسانه های خبری برسانند. سرعت در این کار بسیار لازم است؛ لذا آموزش تایپ ده انگشتی برای خبرنگاران از ملزومات می باشد. خبرنگاران و سردبیران به شدت به این مهارت احتیاج دارند. همچنین سرعت تایپ می تواند در رقابت میان رسانه های خبری از اهمیت زیادی برخوردار باشد.

مترجم ها

دسته دیگری از کسب و کار ها و مشاغلی که به آموزش تایپ نیاز زیادی دارند، مترجم ها هستند. مترجم ها کسانی می باشند که مقاله ها و یا هر متن دیگری را از زبان اصلی به زبان فارسی ترجمه می کنند. این دسته از افراد نیاز دارند تا با تسلط بر تایپ ده انگشتی، بتوانند سرعت کار خود را افزایش دهند.

مسئولیت تایپ مترجم ها مقداری سنگین تر است؛ به این دلیل که آن ها نیاز دارند حتی متون را تحت زبان ها دیگری هم تایپ کنند. به همین منظور ترفند های تایپ و هر چیز دیگری در آن ها گسترده تر و سخت تر است.

برنامه نویسی

یکی از شغل های همیشه پر درآمد برنامه نویسی است؛ تصوری که از یک برنامه نویس در ذهن ما است، فردی همیشه در حال فکر به کد می باشد؛ اما در برخی از مراحل کار برنامه نویسی نیاز دارد تا به نوعی سرعت کدنویسی خود را افزایش دهد و این امر مستلزم تایپ سریع است. لذا شرکت در یک دوره تایپ سریع برای برنامه نویس ها خالی از لطف نیست.

آموزش تایپ برنامه نویسان

کارمند درج اطلاعات

این روز ها شرکت های مختلف به دلیل حجم زیاد اطلاعاتی که دارند، نیاز دارند تا از کارمندان درج اطلاعات نیز استفاده کنند. حال یکی از خصوصیاتی که این دسته از کارمندان شرکت ها باید داشته باشند، درج اطلاعات به شکلی سریع است. گاهی اوقات مدیران عالی رتبه نیاز دارند تا به نوعی سریع تر به یک سری از گزارشات دسترسی داشته باشند.

از همین رو اگر کارمند درج اطلاعات بتواند به تایپ ده انگشتی مسلط باشد، طبیعتا می تواند سرعت کار را افزایش دهد. همچنین حفظ اطلاعات و مسائل امنیتی در این شغل بسیار مهم است.

دانشجویان

دسته دیگری از افراد که به شدت نیاز به گذراندن آموزش تایپ دارند، دانشجویان هستند. دانشجویان رشته های مختلف برای نوشتن مقالات خود نیاز به تایپ سریع دارند. همچنین چیزی به عنوان پایان نامه همیشه مستلزم تایپ است؛ از همین رو تایپ سریع و ده انگشتی می تواند به دانشجویان در این مسیر کمک زیادی کند.

سخن نهایی درباره آموزش تایپ

تایپ نیازی است که خود باید آن را در زندگی ببینید و پیدا کنید؛ در واقع ابتدا باید نگاهی به شغل و فعالیت های روزمره خود داشته باشید؛ اگر در طول روز حجم زیادی از متون را تایپ می کنید، گذراندن یک آموزش تایپ سریع و ده انگشتی می تواند به شما در افزایش سرعت کار کمک کند. ولی دقت داشته باشید که تمرین در تایپ مهم ترین اصل است.

اگر از این مقاله خوشتان آمد نظرتان را با ما در توییتر کلاس یار به اشتراک بگذارید.


https://ift.tt/EAiomw7

https://classyar.com
کلاس یار

Comments

Popular posts from this blog

آموزش تایپوگرافی و کالیگرافی در فتوشاپ (برای مبتدیان)

https://classyar.com/%d8%a7%d8%b1%d8%b2-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/ارز دیجیتال چیست؟ شناخت کامل ارزهای دیجیتال

https://classyar.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%b3-%d8%a2%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c/هزینه کلاس زبان آلمانی با چه معیار هایی تعیین می شود؟