آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه ای و پر فروش ❤️

دیگر نیاز نیست نگرانی راه اندازی یک مکان برای فروشگاه خود را داشته باشید؛ چرا که با گذراندن یک آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی می توانید به راحتی محصولات خود را بفروشید. این روز ها کسب و کار های آنلاین زیادی را می بینیم که همه آن ها با هدف افزایش فروش اینترنتی فعالیت دارند.

اما زمانی می توانید میان تمام آن ها حرفی برای گفتن داشته باشید که به نوعی یک آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی را پشت سر گذاشته باشید. لذا می خواهیم تا در ادامه این مقاله از کلاس یار به طور کامل این موضوع مهم را مورد بررسی قرار دهیم. همراه ما باشید.

 

آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی و بهترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی

 

بهترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی

به لطف گسترش فضای وب و شبکه های اجتماعی، راه اندازی کسب و کار های اینترنتی بسیار ساده تر از گذشته خود شده است. اما یک آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی باید به ما یاد بدهد که در چه بستر هایی می توان کسب و کار آنلاین را راه اندازی کرد. اوایلی که فضای وب به وجود آمده بود، تنها هر کس می توانست دارای یک وبلاگ برای خود باشد که البته کار خیلی سختی هم نبود.

اما رفته رفته این زمینه بسیار پیشرفت کرد؛ به طوری که الآن هر کسب و کاری می تواند محصولات خود را در بستر وب سایت بفروشد. حتی اگر دانش کدنویسی ندارید می توانید این کار را به راحتی و با استفاده از cms های موجود انجام دهید. برای مطلع شدن از مراحل این کار در ادامه همراه ما باشید.

چگونگی راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی در بستر وب

وب سایت ها این روز ها بستری عالی برای راه اندازی کسب و کار های آنلاین محسوب می شوند؛ به همین دلیل تمامی مراحل آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی در وب سایت یاده داده می شود. شما با راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی می توانید محصولات خود را به صورت کاملا آنلاین بفروشید. همچنین با آموزش سئو و انجام آن بر روی سایت خود، می توانید محصولات را جزو سرچ های های اول گوگل نشان دهید. در ادامه به اصلی ترین مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی تحت سایت می پردازیم.

انتخاب نام دامنه

اولین کاری که در آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی به شما یاد داده می شود، انتخاب یک دامنه است. در واقع شما باید انتخاب کنید که دامنه وب سایت فروشگاهی که می خواهید راه بیندازی .ir باشد یا .com اگر می خواهید محصولات فروشگاه اینترنتی خود را به خارج از کشور هم به صورت آنلاین ارائه دهید، پیشنهاد می کنیم تا از دامنه دوم استفاده کنید.

اما اگر صرفا می خواهید محصولات را درون کشور ارائه دهید، باید از .ir استفاده کنید؛ چرا که این نام دامنه مختص آدرس های ip ایران است.

خرید هاست

دومین چیزی که در آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی تحت وب به شما یاده داده می شود، خرید هاست است. برای این که بتوانید بستر و فضایی را در دنیای وب از خود داشته باشید، طبیعتا باید هاست تهیه کنید. اما نکات بسیار مهمی وجود دارد که باید به آن دقت داشته باشید. به طور مثال میزان فضای هاست را حتما باید در نظر بگیرید. این موضوع بسیار وابسته به محصولاتی است که می خواهید بر روی هاست قرار دهید.

هر چه حجم محتوایی محصولات شما بیشتر باشد، طبیعتا باید هاست از فضای بیشتری نیز برخوردار باشد. همچنین پهنای باند نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی هاست ووکامرس

 

تعیین سیستم فروشگاه ساز

از این جا به بعد شما باید مراحل طراحی سایت و ساخت فروشگاه خود را پیش ببرید؛ اما چگونه؟ قطعا که در آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی یاد داده می شود که می توانید از کد نویسی و یا حتی از cms های موجود استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما استفاده از آموزش وردپرس و همچنین استفاده از سیستم فروشگاه ساز ووکامرس در کنار آموزش المنتور است.

شما با وردپرس در مرحله اول می توانید قالب وب سایت خود را به وجود بیاورید؛ در نهایت با استفاده از ووکامرس می توانید محصولاتی را درج و مدیریت کنید. البته که به هر کدام از این ها در آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی باید به طور مفصل پرداخته شود.

ساخت رابط کاربری فروشگاه

آموزش طراحی رابط کاربری ui فروشگاه یکی از اصلی ترین بخش هایی است که در آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی باید به آن پرداخته شود. زمانی که شما دارای یک فروشگاه اینترنتی هستید، باید محیط کاربری سایت را به گونه ای به وجود بیاورید که مخاطب بتواند به راحتی نیاز خود را برطرف سازد؛ این گونه یک مخاطب ساده سریعا به یک مشتری تبدیل می شود.

شما می توانید برای طراحی رابط کاربری وب سایت فروشگاهی خود از قالب های آماده استفاده و آن ها را شخصی سازی کنید. همچنین از قبل می توانید طراحی را با استفاده از ابزار های موجود انجام دهید.

قرار دادن محصول

زمانی که وب سایت شما به یک ساختار کلی رسید، باید محصولات خود را در آن قرار دهید. اما کار به همین سادگی ها هم نیست؛ در آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی شما باید بدانید که هر محصول را باید در چه دسته بندی قرار دهید؛ همچنین باید از مواردی مهم تر هم مطلع باشید. به طور مثال باید بدانید که در حوره فروش شما، چه دسته از محصولاتی برای مشتری ها مورد نیاز تر هستند.

توجه به سئو فروشگاه

باید بر روی سئو وب سایت خود تلاش زیادی داشته باشید تا با فروش مناسبی رو به رو شوید. در واقع باید بر روی هر صفحه از محصولات خود محتوایی را تولید کنید و به سئو آن هم دقت زیادی را داشته باشید. برای این بخش می توانید یک متخصص سئو استخدام کنید که باید با ابزارهای تولید محتوا آشنا باشد تا بتواند از پس این مسئولیت بر بیاید .

بازاریابی مناسب

درست است که شما کسب و کار را به بستر آنلاین منتقل کرده اید، اما باز هم نیاز به یک بازاریاب دارید. این روز ها نیاز زیاد به بازاریاب در کسب و کار های اینترنتی دیده می شود. در آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی قطعا به نکات مهم بازاریابی هم پرداخته می شود. یک بازریاب قطعا باید از مهارت ارزیابی کسب و کار اینترنتی شما و همچنین طراحی استراتژی های مناسب فروش محصولات استفاده کند.

 

آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی و هزینه آن

 

هزینه ساخت فروشگاه اینترنتی

فضای آنلاین باعث شده تا بسیاری از هزینه های فضای حضوری برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی دیگر شامل نشوند؛ اما به این معنی نیست که نیاز به صرف هیچ هزینه ای ندارید. قطعا که هزینه های اصلی برای تولید محصولات فروشگاه همچنان پابرجا است. حال شما باید یک سری هزینه ها را برای خرید هاست و دامنه، خرید قالب های فروشگاهی، استخدام متخصص سئو، استخدام یک بازاریاب و مدیر فروش و یا هر عامل مربوط دیگری پرداخت کنید.

با در نظر گرفتن تمامی این موارد، در نهایت متوجه می شوید که باز هم هزینه های مالی و زمانی کمتری را برای راه اندازی فروشگاه خود پرداخت کرده اید. به همین دلیل است که امروزه تا این حد آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی مورد استقبال قرار می گیرد.

سخن نهایی درباره آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی

اگر شرایط به وجود آوردن یک فروشگاه حضوری را ندارید، سعی کنید حتما منبع درآمدی را به صورت فروش آنلاین ایجاد کنید؛ چرا که بستر آن همان طور که دیدید، وجود دارد. اما برای این کار گذراندن یک آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی بسیار مهم است. امیدواریم این آموزش برای شما مفید بوده باشد و بتوانیم در تلگرام کلاس یار با آموزش‌های بیشتر در کنار شما باشیم.


https://ift.tt/xAUiaSX

https://classyar.com
کلاس یار

Comments

Popular posts from this blog

آموزش تایپوگرافی و کالیگرافی در فتوشاپ (برای مبتدیان)

https://classyar.com/%d8%a7%d8%b1%d8%b2-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/ارز دیجیتال چیست؟ شناخت کامل ارزهای دیجیتال

https://classyar.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%b3-%d8%a2%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c/هزینه کلاس زبان آلمانی با چه معیار هایی تعیین می شود؟