آموزش اسکریمینگ فراگ رایگان و 6 کاربرد screaming frog

اگر کارشناس سئو هستید یا از دسته افرادی هستید که این سوال برایشان پیش آمده که چگونه کارشناس سئو شویم ابزار اسکریمینگ فراگ برای شما بسیار کاربرد دارد این ابزار به مدیریت فعالیت سئو داخلی، سئو تکنیکال و… کمک میکند و همچنین این ابزار تنها به کیفیت محتوا محدود نمیشود و به خوبی سایت شما را تحلیل و آنالیز میکند.

شما به کمک این ابزار میتوانید سئو سایت خود را بهبود ببخشید و همچنین سایتتان را به بالاترین رتبه برسانید و با آموزش گوگل ادز روش های کسب درآمد دلاری را آموزش ببینید. پس اگر میخواهید در مورد نرم افزار اسکریمینگ فراگ بیشتر بدانید آموزش اسکریمینگ فراگ را از وبسایت کلاس یار تا پایان دنبال کنید.

آموزش اسکریمینگ فراگ چیست

اسکریمینگ فراگ چیست؟

اسکریمینگ فراگ یک نرم افزار بسیار جامع و کامل است که به خدمات سئویی سایت شما کمک میکند.

این نرم افزار بسیار عالی محتوا های متنی، تصاویر، CSS، و هر صفحه و پستی را از منظر بهینه‌سازی موتورهای جستجو اهمیت دارد بررسی میکند این ابزار اطلاعاتی را به شما میدهد که اگر این اطلاعات را روی وبسایت خود پیاده سازی کنید حتما سایت شما بهترین رتبه را در گوگل میگیرد اما اگر به نکاتی که ابزار اسکریمینگ فراگ به شما میدهد دقت نکنید کار سئو برای شما سخت میشود.

نتیجه می‌گیریم که با آموزش اسکریمینگ فراگ شما می‌توانید سایتتان را تحلیل و آنالیز کنید تا بهتر بتوانید وبسایت خود را مدیریت کنید.

نحوه عملکرد اسکریمینگ فراگ

این نرم افزار مزیت های بسیار خوبی دارد یکی از بهترین مزیت‌های این ابزار این است که در بازه زمانی بسیار کوتاه سایت شما را آنالیز می‌کند و اطلاعات مهم و کاربردی را در مورد سایت به شما ارائه می‌دهد در نظر داشته باشید که این ابزار در سیستم های مک و ویندوز به صورت رایگان نصب می‌شود.

در حال حاضر اسکریمینگ فراگ می‌تواند تعدادی URL را با هم بررسی کند که باعث می‌شود تا شما وقت کمتری را صرف آنالیز کنید. آموزش اسکریمینگ فراگ در کنار آموزش گوگل سرچ کنسول و آموزش گوگل آنالیتیکس به شما کمک زیادی برای آنالیز وبسایتتان میکند.

کاربردهای اسکریمینگ فراگ

در این قسمت از آموزش اسکریمینگ فراگ میخواهیم بپردازیم به کاربرد های نرم افزار اسکریمینگ فراگ که اگر شما از کاربرد های این نرم افزار باخبر شوید حتما این نرم افزار در سیستم ویندوز و مک خود نصب میکند.

آموزش اسکریمینگ فراگ و کاربردهای آن

نمایش و برطرف کردن خطاها

اولین کاربرد این نرم افزار این است که خطاها را شناسایی میکند و سپس آنها را به خوبی برطرف میکند امروزه یکی از مشکلات بیشتر کارشناسان سئو این است که با خطاهای 400 یا 500 برخورد میکنند و اگر شما این نرم افزار را نصب داشته باشید به راحتی این خطا‌ها را برطرف میکند و همچنین یکی از قابلیت هایی که در این بخش دارد وضعیت HTTP را بررسی میکند.

آنالیز URLهای سایت

یکی از مهم ترین کاربرد های این نرم افزار آنالیز تمام URLهای سایت است ساختار URL سایت شما در سئو سایت شما بسیار مهم است و اگر در این بخش شما مشکل ایندکس شدن را هم داشته باشید این نرم افزار برای برطرف کردن این مشکل به شما کمک شایانی میکند.

اسکریمینگ فراگ چگونه عناوین را بررسی می‌کند

امروزه داشتن کلمه کلیدی مناسب میتواند در روند بهبود سایت برای موتور های جستجو به ما کمک کند این نرم افزار یکی از کاربرد هایی که دارد عناوین محتواهای شما را بررسی میکند و اگر از 60 کاراکتر بیشتر باشد به شما هشدار میدهد.

در حال حاضر الگوریتم های گوگل به تازگی عناوینی که بیشتر از 60 کاراکتر باشد را کوتاه میکند یا اگر تایتل‌هایی که کوتاه‌تر از ۶۰ کاراکتر باشند هم ممکن است به لحاظ تعداد پیکسل و در نتیجه از نظر گوگل بسیار طولانی باشد و آنها را کوتاه میکند.

بهینه‌سازی تصاویر

اگر تصاویری که شما برای محتوای خود انتخاب میکنید وضوح و حجم بسیار بالایی داشته باشد باعث کند شدن سرعت سایت شما می شود و اگر سایت شما به خوبی لود نشود مسلما کیفیت سئویی سایت شما را پایین میاورد.

ولی این ابزار عکس هایی که شما میخواهید آن ها را لود کنید بررسی میکند و اگر از 100 کیلو بایت بیشتر باشد به شما هشدار میدهد و همچنین تمام عکس های داخل سایت شما را بررسی و آنالیز میکند و وضوح، و حجم اشغال شده توسط تصاویر را در اختیارتان می‌گذارد.

کشف محتوای تکراری و مشابه

در این بخش از آموزش اسکریمینگ فراگ رسیدیم به پنجمین کاربرد این ابزار که محتوا هایی که تکراری نوشته شده باشد به شما هشدار میدهد که این محتوا ها را به اشتراک نگذارید چون توسط گوگل حذف میشود و این برای سایت شما یک امتیاز منفی محسوب میشود.

تجزیه و تحلیل سرعت سایت

این نرم‌افزار با استفاده از API گوگل پیج اسپید اینسایت (Google pageSpeed insight) اطلاعات سرعت سایت و تجربه کاربری را به دست می‌‌آورد.

آموزش اسکریمینگ فراگ و اطلاعات سرعت سایت

مزایای استفاده از اسکریمینگ فراگ اسپاید

  •  قابلیت برنامه‌ریزی
  •  امکان اتصال و ادغام GSC & PSI با GA
  •  امکان سرچ HTML
  • استخراج داده‌ها با XPath

این موارد فقط بخشی از مزایای ابزار اسکریمینگ فراگ است.

آیا خرید دوره آموزش اسکریمینگ فراگ برای ما مناسب است؟

بله چون خرید دوره باعث میشود تا شما آگاهی بسیار خوبی در مورد این ابزار پیدا کنید و بتوانید بهتر از امکانات این ابزار استفاده کنید.

هر آنچه که در مورد آموزش اسکریمینگ فراگ دانسته اید!

امروز شما به خوبی در مورد آموزش اسکریمینگ فراگ اطلاعاتی را کسب کردید اگر میخواهید بیشتر با آموزش های خوب وبسایت کلاس یار آشنا شوید توییتر کلاس یار را دنبال کنید.


https://ift.tt/YHBwhvX

https://classyar.com
کلاس یار

Comments

Popular posts from this blog

آموزش تایپوگرافی و کالیگرافی در فتوشاپ (برای مبتدیان)

https://classyar.com/%d8%a7%d8%b1%d8%b2-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/ارز دیجیتال چیست؟ شناخت کامل ارزهای دیجیتال

https://classyar.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%b3-%d8%a2%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c/هزینه کلاس زبان آلمانی با چه معیار هایی تعیین می شود؟