آموزش تعمیرات موبایل از صفر تا صد و 100% کاربردی

این روز ها آموزش تعمیرات موبایل می تواند یک فرصت شغلی عالی برای هر کسی محسوب شود و شرکت در دوره آموزش هوش اقتصادی میتواند کمکی بسیار زیادی به شما برای موفقیت بیشتر در این شغل کند. دیگر در دست یک کودک یا یک سالمند هم موبایل وجود دارد و در طول استفاده از این دستگاه پر کاربرد، احتمال برخورد با یک سری از مشکلات قطعا وجود دارد. در این بین ارائه خدمات تعمیرات موبایل هزینه های زیادی را در بر دارد.

لذا اگر شما چنین مهارتی را بلد باشید علاوه بر استفاده های شخصی، می توانید دارای یک شغل پر تقاضا نیز باشید. اما چگونه می توان تعمیرات موبایل را یاد گرفت. برای این منظور ما به شما شرکت در یک دوره آموزش تعمیرات موبایل را پیشنهاد می کنیم. لذا در ادامه همراه موسسه آموزشی کلاس یار باشید.

آموزش تعمیرات موبایل چرا شغل پر تقاضایی است

چرا تعمیرات موبایل شغل پرتقاضایی است؟

در سال های گذشته با این که موبایل ها به شدت با پیشرفت زیادی رو به رو بوده اند، باز هم خرابی های زیادی در بین استفاده پیش می آمده است که همین موضوع، باعث شده تا یک تعمیر کار موبایل هیچ وقت بیکار نباشد و آموزش تعمیرات موبایل همواره با استقبال زیادی رو به رو شود. به دلیل استفاده های زیادی که از موبایل می شود، بسیار طبیعی است که این دستگاه پر نیاز نیز یک سری آسیب ها را در طول استفاده ببیند.

بسیاری از این آسیب ها سخت افزای هستند. موبایل همواره همراه کاربر است و امکان دارد در طول روز با افتادن بر روی زمین یا موارد مشابه، آسیب هایی به آن نیز وارد شود. لذا از آن جایی که موبایل عضوی جدا نشدنی از کاربر است، بسیار مهم می باشد که در لحظه بتوان آن را درست کرد و به حالت قبلی برگرداند.

میزان درآمد تعمیرکار موبایل

برای کسی که می خواهد در دوره آموزش تعمیرات موبایل شرکت کند، طبیعتا بسیار مهم است که از میزان درآمد این شغل نیز مطلع باشد. به طور میانگین یک تعمیرکار موبایل از 7 تا 15 میلیون درآمد دارد؛ حتی این درآمد بیشتر از این مبلغ هم به دست می آید. اما باید بدانید که میزان درآمد تعمیرکار موبایل کاملا بستگی به میزان مهارت او دارد. طبیعتا هر چه بتوانید با سیستم گوشی های مختلفی آشنا باشید و بتوانید از عهده موارد بیشتری بر بیایید، درآمد بیشتری را هم می توانید کسب کنید.

همچنین میزان درآمد یک تعمیرکار موبایل به نوع تعمیرات او هم بر می گردد. طبیعتا هزینه تعمیر یک lcd موبایل اصلا قابل مقایسه با تعمیر سوکت شارژ آن نیست. لذا نمی توان یک درآمد ثابت را برای این شغل در نظر گرفت؛ چرا که این موضوع حتی بستگی به متقاضیان شما هم دارد.

فرصت های شغلی تعمیرات موبایل

دیگر موضوعی که برای متقاضی دوره آموزش تعمیرات موبایل اهمیت دارد، فرصت های شغلی است. در واقع باید بدانید که مهارت های برتر و پر نیاز این روز های دنیا، فرصت های شغلی زیادی را هم پیش روی شما قرار می دهند. این موضوع درباره تعمیرکار های موبایل هم صدق می کند. شما با استفاده از این مهارت می توانید از جوانب و راه های مختلفی درآمد کسب کنید. در ادامه به تمامی این فرصت های شغلی می پردازیم.

آموزش تعمیرات موبایل و فرصت های شغلی آن

استخدام در مراکز فروش

بسیاری از مراکز فروش موبایل این روز ها تضمین تعمیر هم به خریداران خود می دهند، به همین منظور آن ها همیشه سعی می کنند یک تا چند تعمیر کار موبایل را در مرکز فروش خود داشته باشند. این گونه تمامی مشتریان اگر با مشکل خرابی رو به رو شوند، طبیعتا به مرکز فروش مراجعه می کنند. لذا اولین فرصت شغلی که پس از گذرندن دوره آموزش تعمیرات موبایل برای شما به وجود می آید، استخدام در مراکز فروش است.

مراکز فروش موبایل از آن جایی که در طول روز خریدارن زیادی به لیست آن ها اضافه می شوند، در بازه های زمانی مختلف نیز مراجعه کنندگان زیادی را هم قبول می کنند. این فرصت شغلی معمولا در کنار هزینه های تعمیر، دستمزد ثابتی را هم شامل می شود.

استخدام در مراکز تعمیر

برخی از مراکز وجود دارند که به صورت متمرکز بر محور تعمیرات موبایل فعالیت می کنند. لذا دومین فرصت شغلی که برای شما پس از آموزش تعمیرات موبایل به وجود می آید، استخدام در این مجموعه ها است. حتی برخی از مجموعه های تعمیر موبایل خود دوره های آموزشی را هم برگذار می کنند و حتی کارآموز هم در آن ها قبول می شود.

مراکز تعمیر موبایل اولین گزینه انتخابی برای فردی است که با خرابی در گوشی خود رو به رو شده. به همین دلیل شما همیشه مشتریانی را دارید و بیکار نیستید. همچنین این دسته از مجموعه ها بسته به تعداد مشتریان زیادی که قبول می کنند، تعمیرکاران زیادی را هم در خود استخدام می کنند.

فعالیت شخصی

شما پس از شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل می توانید به صورت شخصی هم فعالیت داشته باشید؛ در واقع حتما نیاز نیست که برای کسی کار کنید؛ چرا که امکان فعالیت به صورت شخصی هم وجود دارد. این روز ها به لطف گسترش شبکه های اجتماعی، امکان این به وجود آمده که بتوانید به راحتی بازاریابی شغل و مهارت خود را انجام دهید.

قطعا که پس از آموزش تعمیرات موبایل و در اول شروع کار، متقاضیان زیادی را ندارید؛ اما می توانید رفته رفته با وجود کیفیت در کار، تعداد مشتریان زیادی را به دست بیاورید.

آموزش دهید

پس از این که در دوره آموزش تعمیرات موبایل شرکت کردید و مدتی در حرفه خود فعالیت داشتید، حتی می توانید خود دوره های آموزشی برگذار کنید. افراد زیادی هستند که به مانند شما می خواهند حرفه تعمیرات موبایل را یاد بگیرند. لذا می توانید در همان محل کار خود افرادی را برای آموزش دادن قبول کنید. دوره های آموزشی خود را می توانید در سطوح مختلفی برگذار کنید.

آموزش تعمیرات موبایل را از کجا آغاز کنیم؟

این روز ها دوره های آموزشی زیادی برای آموزش تعمیرات موبایل برگذار می شوند. طبیعتا به دلیل نوع مهارت، تمامی این آموزش ها هم حضوری هستند. یک سری نکات بسیار مهم برای شروع و حضور در هر آموزش وجود دارد که لازم می دانیم از آن ها آگاه باشید. در ادامه به آن ها می پردازیم.

آموزش تعمیرات موبایل را از کجا آغاز کنیم؟

داشتن ابزار های لازم

تعمیرات موبایل یک مهارت کاملا فنی و دست به مهره است؛ لذا برای این که در آموزش تعمیرات موبایل شرکت کنید و بتوانید بهترین بازخورد را دریافت کنید، طبیعتا باید تمامی ابزار های لازم را برای خود ابتدا فراهم کنید. به طور کلی تمامی اجزایی که شما برای یک تعمیر موبایل استفاده می کنید، بسیار متفاوت با دیگر ابزار های فنی هستند.

یادگیری مراحل جمع کردن گوشی

یک گوشی موبایل از اجزای بسیار کوچکی به دست آمده است؛ لذا زمانی که شما دست به تعمیر یک موبایل می زنید، اطراف خود را شلوغ از مهره ها و اجزای بسیار کوچکی می بینید که در صورت نبود یکی از آن ها، موبایل به درستی کار نمی کند. لذا در آموزش تعمیرات موبایل باید به شما یاد داده شود که علاوه بر تعمیر، چگونه اجزای یک گوشی را مجدد ببندید.

استفاده از قطعات مرغوب

در بسیاری از تعمیرات موبایل، لازم است تا به نوعی قطعه ای جایگزین شود؛ برای این موضوع بسیار مهم است که تعمیر کار از قطعه ای مرغوب استفاده کند. یک تعمیر کار موبایل باید همیشه مهم ترین و پیش پا افتاده ترین قطعه ها را همراه خود داشته باشد؛ چرا که طبیعتا فرد می خواهد خیلی سریع تر به گوشی موبایل خود دسترسی داشته باشد.

به همین دلیل در آموزش تعمیرات موبایل باید یاد داده شود که جه قطعاتی همیشه مورد نیاز هستند، برای چه قسمتی می باشند و مرغوب ترین اجناس را باید از کجا تهیه کرد.

اطلاعات بروز

روز به روز گوشی ها هوشمند تر از نوع قبلی خود می شوند و این به لطف وجود قطعات عالی تر در آن ها است. لذا در آموزش تعمیرات موبایل باید با بروز ترین فناوری های موجود در گوشی های هوشمند آشنا شوید. این بسیار به خود شما کمک خواهد کرد. چرا که هر چه بتوانید گوشی های جدیدتری را تعمیر کنید، طبیعتا درآمد بالاتری را هم خواهید داشت.

سخن نهایی درباره تعمیرات موبایل

تعمیرات موبایل علاوه بر این که از پردرآمد ترین حرفه ها است، همیشه بازار کار عالی دارد. شما می توایند هم استخدام جایی باشید و هم به صورت شخصی کسب و کار خود را داشته باشید. لذا شرکت در آموزش تعمیرات موبایل می تواند یک فرصت عالی برای علاقه مند به این حوزه نیز باشد. امیدواریم این بلاگ به شما کمک کافی را کرده باشد و پینترست کلاس یار را دنبال کنید.


https://ift.tt/qlLHoP7

https://classyar.com
کلاس یار

Comments

Popular posts from this blog

آموزش تایپوگرافی و کالیگرافی در فتوشاپ (برای مبتدیان)

https://classyar.com/%d8%a7%d8%b1%d8%b2-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/ارز دیجیتال چیست؟ شناخت کامل ارزهای دیجیتال

https://classyar.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%b3-%d8%a2%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c/هزینه کلاس زبان آلمانی با چه معیار هایی تعیین می شود؟