آموزش ادسنس کامل 100% کاربردی و کسب درآمد دلاری از adsense

امروزه آموزش ادسنس و ساخت اکانت ادسنس در گوگل یکی از چالش برانگیزترین کار هایی است که بیشتر افرادی که میخواهند از طریق تبلیغات گوگل درآمد بسیار زیادی داشته باشند با آن کار دارند. با آموزش گوگل ادوردز شما می‌توانید وبسایت خود را از لحاظ سئویی بالا آورده و در آینده از ادسنس درآمد کسب کنید. در حال حاضر اگر شما وبسایتی دارید که میخواهید در ادسنس آن را ثبت کنید و درآمدی ایجاد کنید باید در گوگل ادسنس حسابی را برای خود ایجاد کنید اما به دلیل تحریم ها این کار به راحتی نمیشود و شما باید اقداماتی را انجام دهید تا مسئله تحریم ها گریبان گیر شما نشود.

شاید برای افرادی که میخواهند از دنیای وبسایت‌ها درآمد کسب کنند کاری بسیار سخت باشد اما زمانی که شما وارد این دنیای بزرگ میشوید باید هدف های بزرگی داشته باشید و تا زمانی که به هدف های خود نرسیدید نباید دست از تلاش بردارید ما در آموزش ادسنس به موضوعات بسیار زیادی پرداختیم که امیدواریم برای شما مفید واقع شده باشد پس وبلاگ آموزش ادسنس از گروه آموزشی کلاس یار تا پایان همراهی کنید.

آموزش ادسنس و هدف از ساخت اکانت ادسنس

هدف از ایجاد اکانت در گوگل ادسنس چیست؟

گوگل ادسنس برای افرادی که میخواهند کسب درآمد بسیار زیادی داشته باشند مفید است امروزه شبکه تبلیغات Google تبلیغاتی را که می خواهند خود را در وب با ناشران مانند شما انجام دهند متصل میکند و در حال حاضر همکاری با گوگل ادسنس میتواند زمان کمتری را از شما برای بازاریابی و تبلیغات بگیرد و این بزرگترین امتیاز برای کسب درامد بسیار زیاد محسوب می‌شود و یک روش کسب درآمد دلاری بسیار مناسب می‌باشد.

مهم ترین مزایای ساخت اکانت گوگل ادسنس

در این بخش از آموزش ادسنس میخواهیم به مزایای ساخت اکانت google adsense بپردازیم ساخت اکانت گوگل ادسنس مزایای بسیار زیادی دارد یکی از مهم ترین مزایا در آمد زایی بسیار زیاد از شبکه‌های اجتماعی مثل YouTube است زمانی که شما در ادسنس برای خود اکانتی ایجاد میکنید میتوانید تبلیغات بسیار زیادی قبول کنید و در کانال درامد زایی خود به انتشار بگذارید این راه فقط یکی از راه‌های درآمد زایی در گوگل ادسنس است.

یکی دیگر از مزایای خوب ساخت اکانت در گوگل ادسنس این است که تبلیغات شما به صورت خودکار در موبایل شما بهینه میشود یعنی گوگل ادسنس به طور خودکار تبلیغات شما را در مروگر بهبود میبخشد تا بهتر برای مخاطبان نمایش داده شود.

دیگر شما لازم نیست وقت بسیار زیادی برای گذاشتن تبلیغات بگذارید گوگل ادسنس این کار را برای شما انجام میدهد و شما میتوانید تمرکز خود را بیشتر و بهتر برای تولید محتوا بگذارید چون یکی از راه های پیشرفت در سئو داشتن تولید محتوای با کیفیت و انتخاب صحیح کلمات کلیدی تولید محتوا می‌باشد.

یکی دیگر از مزایای خوب ساخت اکانت در گوگل ادسنس این است که گوگل هر تبلیغاتی را در کانال یوتیوب شما به اشتراک نمیگذارد تا باعث دلخوری مخاطبین شما شود یکی از کارهایی که گوگل میکند این است که سعی میکند هر تبلیغ را شناسایی کند و داخل کانال های یوتیوبی انتشار دهد که اندکی با تبلیغات مرتبط باشد تا هم بازدهی تبلیغات بیشتر شود و هم مخاطبین کانال های یوتیوبی از تبلیغاتی که گوگل به اشتراک گذاشته است دلخور نشوند.

پس با آموزش ادسنس شما علاوه بر درآمدزایی از سایت می‌توانید از یوتیوب هم درآمد زایی کنید و اگر شما تبلیغاتی را دوست نداشتید که در کانال یا وبسایت شما نمایش بدهد میتوانید آن را مسدود کنید.

تمام موارد بالا که گفته شد مهم ترین مزایای ساخت اکانت در گوگل ادسنس است حال رسیدیم به مهم ترین بخش مقاله جایی که میخواهیم شرایط ساخت اکانت در ادسنس را به شما آموزش دهیم پس با آموزش ادسنس گروه کلاس یار همراه باشید.

آموزش ادسنس و شرایط ساخت اکانت ادسنس

شرایط ساخت اکانت در گوگل ادسنس

برای اینکه شما بتوانید داخل گوگل ادسنس اکانتی را بسازید باید دو شرایط را داشته باشید

  • اولین مورد این است که قبل از ساخت اکانت داخل گوگل ادسنس وبسایتی در گوگل یا کانالی در یوتیوب داشته باشید.
  • دومین مورد این است که باید سن شما از 18 سال به بالا باشد تا بتوانید از خدمات گوگل ادسنس استفاده کنید.

مراحل ساخت اکانت در گوگل ادسنس

در این بخش از آموزش ادسنس رسیدیم به مراحل ساخت اکانت در گوگل ادسنس که بسیار از اهمیت بالایی برخوردار است و شما باید تمام این مراحل را جزء به جزء انجام دهید تا بتوانید در گوگل ادسنس اکانتی را برای خود بسازید پس با ما همراه باشید.

  1. در مرحله اول شما باید وارد یوتیوب شوید و سپس به قسمت Settings بروید بعداز اینکه وارد این قسمت شدید با چند گزینه روبرو خواهید شد که باید به ترتیب روی گزینه های Channel > Status and Features کلیک کنید بعد از اینکه این مراحل را طی کردید باید مرحله دوم را به خوبی طی کنید.
  2. در مرحله دوم بعد از کلیک کردن روی گزینه Status and Features باید گزینه monetization که مربوط به درامد زایی شبکه های اجتماعی است را فعال کنید سعی کنید تمام این مراحل را جزء به جزء انجام دهید تا دچار مشکل نشوید.
  3. در این مرحله صفحه ای با عنوان monetization برای شما ایجاد شده است و سپس از شما میخواهد که با قوانین یوتیوب موافقت کنید و شما با زدن روی گزینه AGREE موافقت خود را اعلام میکنید بعد از اینکه این سه مرحله را به خوبی طی کرده اید وقت آن است که اکانت گوگل ادسنس را برای یوتیوب خود فعال کنید برای این کار باید مرحله چهارم را تا پایان دنبال کنید.
  4. در مرحله چهارم باید وارد صفحه مرورگر سیستم خود شوید و Google adsense را در مروگرخود سرچ کنید.

صفحه ای را به شما نمایش میدهد که اگر مراحل بالا را به خوبی طی کرده باشید لازم نیست ادرس سایت یا کانال یوتیوب خود را وارد کنید فقط از شما میخواهد که به بخش Get helpful AdSense info at that email address بروید و در مورد گوگل ادسنس بیشتر بدانید بعد از اینکه این بخش را مطالعه کرده اید از شما میخواهد تا نام کشور و کد پستی همان کشور را در کادر مشخص شده وارد کنید و به دلیل اینکه ایران تحریم است شما باید کد پستی کشور دیگری را آنجا وارد کنید.

بعد از اینکه کد پستی و کشور را انتخاب کردید از شما میخواهد تا روی گزینه Create Account کلیک کنید و بعد از اینکه روی این گزینه کلیک کردید عملا به طور خودکار وارد اکانت خود در گوگل ادسنس میشوید که در آنجا هم باید اقداماتی را انجام دهید که در مرحله ششم از آموزش ادسنس به خوبی گفته شده است.

5. در مرحله پنجم بعد از اینکه وارد اکانت خود در گوگل ادسنس شدید با گزینه Individual روبرو خواهید شد که این گزینه برای کانال های شخصی که به نام فرد یا یک برند است، مناسب می باشد.

گزینه Business هم مناسب افتتاح حساب کاربری گوگل ادسنس برای شرکت ها یا کمپانی های مشخص است.

در بخش Name and Address سعی کنید به درستی اطلاعات را وارد کنید چون تمام پرداختی های گوگل به شماره حسابی که شما در آن وارد میکنید پرداخت می‌شود.

بخش بعدی که ادامه این فرم برای تکمیل حساب گوگل ادسنس است، برای تعیین کردن منطقه محل سکونت، شهر محل سکونت و وارد کردن شماره موبایل شما در کشور مورد نظر است.

در انتهایی که فرم را تکمیل کردید روی گزینه Submit باید کلیک کنید.

آموزش ادسنس برای چه کسانی مناسب است

دوره آموزش گوگل ادسنس برای چه افرادی مناسب است؟

دوره آموزش گوگل ادسنس برای افرادی که میخواهند کسب درآمد بسیار زیادی از یوتیوب داشته باشند مناسب است و زمانی که شما دوره آموزش گوگل ادسنس را خریداری میکنید با تمام امکانات آن آشنا میشوید و نحوه ثبت را هم به شما جامع و کامل آموزش میدهند.

هزینه آموزش گوگل ادسنس چقدر است؟

هزینه آموزش گوگل ادسنس در سایت های گوناگون متفاوت است اما اگر شما به دنبال آموزش گوگل ادسنس با هزینه بسیار کم و کیفیت بالا هستید میتوانید به وبسایت کلاس یار مراجعه کنید و این دوره را به قیمت بسیار پایین برای خود خریداری کنید.

هر آنچه که در مورد آموزش ادسنس دانسته اید!

امروز شما به خوبی با نحوه ساخت اکانت در گوگل ادسنس آشنا شده اید و همچنین در آموزش ادسنس با دوره های آموزشی گوگل ادسنس و هزینه های آموزش گوگل ادسنس آشنا شده اید امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد و اگر میخواهید آموزش‌ها و تصاویر بیشتری ببینید پینترست کلاس یار را دنبال کنید.


https://ift.tt/dw2fYx5

https://classyar.com
کلاس یار

Comments

Popular posts from this blog

آموزش تایپوگرافی و کالیگرافی در فتوشاپ (برای مبتدیان)

https://classyar.com/%d8%a7%d8%b1%d8%b2-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/ارز دیجیتال چیست؟ شناخت کامل ارزهای دیجیتال

https://classyar.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%b3-%d8%a2%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c/هزینه کلاس زبان آلمانی با چه معیار هایی تعیین می شود؟