https://classyar.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d8%ad%d8%aa%d9%88%d8%a7/هزینه تولید محتوا در اینستاگرام چقدر است؟

تولید محتوا همیشه در اینستاگرام از اهمیت زیادی برخوردار بوده است؛ اما چیزی که در این بین اهمیت بیشتری را برای کاربران داشته، هزینه تولید محتوا می باشد. در واقع هر پیشرفتی یک سری هزینه ها را در بر دارد و این درباره فعالیت های درون اینستاگرام هم صدق می کند.

لذا شما به عنوان کاربری که می خواهد در اینستاگرام موفق باشد و پیج خود را رشد دهد، باید از تمامی عوامل تاثیر گذار در تعیین هزینه مطلع باشید. در ادامه این بلاگ به طور کامل هزینه تولید محتوا را مورد بررسی قرار می دهیم. همراه کلاس یار باشید.

هزینه تولید محتوا اینستاگرام چه میزان است؟

تقریبا برای هر پیجی که می خواهد در اینستاگرام فعالیت داشته باشد، هزینه تولید محتوا از اهمیت زیادی برخوردار است؛ اما باید بدانید که متاسفانه نمی توان یک تعرفه ثابت را برای تعیین نرخ این کار اعلام کرد. به طور کلی افرادی که تخصص تولید محتوا چه در اینستاگرام و چه در بستر های دیگر مجازی را دارند، خود برای فعالیت و کاری که انجام می دهند تعرفه ای را هم مشخص می کنند؛ لذا هر فردی یک میزان هزینه خاصی را برای تولید محتوا دریافت می کند.

البته که هزینه تولید محتوا توسط برخی از معیار ها برآورد می شود؛ لذا تنها کاری که از دست شما بر می آید، این است که از معیار های موجود استفاده کنید. این کار قبل از پرداخت هزینه به متخصص مورد نظر، باعث می شود تا به نوعی بدانید که چه تعرفه ای می تواند منصفانه باشد. در ادامه برای دانستن این معیار ها همراه ما باشید.

هزینه تولید محتوا

عوامل تاثیرگذار در هزینه تولید محتوا اینستاگرام

دانستن معیار های تاثیرگذار در تعیین هزینه تولید محتوا اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی، نه تنها برای صاحبین پیج ها بلکه برای افراد دیگر هم حائز اهمیت است. به طور مثال کسانی که می خواهند شغل تولید محتوا را پیش روی خود قرار دهند، برای دریافت دستمزد حتما باید بدانند که چه میزان تعرفه ای را پیشنهاد دهند. البته قبل از آن نیاز دارند تا آموزش تولید محتوا ببینند. هزینه تولید محتوا را می توانید با استفاده از موارد زیر تعیین کنید.

نوع محتوا

به جرات می توان گفت که اصلی ترین معیار تعیین کننده هزینه تولید محتوا در اینستاگرام، بستگی به نوع محتوا دارد. محتوای تصویری در بین انواع محتوا، از بیشترین تعرفه معمولا برخودار است؛ لذا از آن جایی که در اینستاگرام پیج ها نیاز به تولید محتوای تصویری دارند، نیاز است که تعرفه مقداری بیشتر تعیین شود. البته که هزینه تولید محتوا در اینستاگرام بسته به نوع محتوا متغیر است.

به طور مثال پیج ها اگر بخواهند از تبلیغ نویسی و پیام های تبلیغاتی استفاده کنند، این هزینه نیز متفاوت می شود. همچنین تولید محتوا در استوری نسبت به تولید محتوا برای پست ها از هزینه ای متفاوت برخوردار است.

تقویم محتوایی

همه چیز به تخصص تولید محتوا بر نمی گردد؛ فردی که تولید محتوا انجام می دهد، باید بتواند با در نظر گرفتن مواردی کلیدی برای انتشار محتوا برنامه ریزی کند. به این کار ایجاد تقویم محتوایی گفته می شود. اگر قرار باشد تقویم محتوایی برای پیج شما برنامه ریزی شود، طبیعتا هزینه تولید محتوا نیز افزایش پیدا می کند؛ چرا که کاربر علاوه بر تولید محتوا، موظف است تا طبق برنامه ریزی انتشار نیز پیش برود.

به طور مثال اگر قرار باشد محتوا در ساعات شروع صبح منتشر شود، تولید کننده محتوا می تواند بسته به سختی که تحمل می کند و زمانی که صرف می کند، بر روی هزینه اضافه کند.

هشتگ گذاری

از بهترین ابزار ها و ابزار های رایگان موجود در اینستاگرام می توان به هشتگ ها اشاره کرد؛ حال به همین منظور تولید کننده محتوا موظف است که از بهترین هشتگ ها برای تمامی محتوای درون پیج کاربر استفاده کند. این کار باعث می شود تا بر روی هزینه تولید محتوا اضافه شود. چرا که کاربر باید هر لحظه خود را بروز با هشتگ های پربازدید نگه دارد.

تولید کننده محتوا باید از بهترین ابزار های جستجو و آپدیت هشتگ استفاده کند. او باید قدرت آنالیز هشتگ ها را درون اینستاگرام داشته باشد.

هزینه تولید محتوا

 

نوع محتوا استوری

این روز ها بخش استوری در اینستاگرام حتی از پست ها هم محبوبیت بیشتری را دارد؛ به این صورت که کاربران وقت بیشتری را در آن ها می گذرانند؛ لذا گستردگی محتوایی هم در این بخش بیشتر شده است. به همین منظور نوع محتوایی که برای بخش استوری تولید می شود، بر روی هزینه تولید محتوا تاثیرگذار است. به طور هزینه استوری های داستانی و یا حتی مجله ای در استوری، بسیار بیشتر از استوری های ساده است.

نوع پیج

عامل دیگری که در تعیین هزینه تولید محتوا اینستاگرام بسیار تاثیر زیادی دارد، نوع پیج است. همان طور که می دانید پیج های اینستاگرام به دو دسته کلی عادی و تجاری تقسیم می شوند. پیج های تجاری عموما هزیه تولید محتوا بیشتری را نسبت به پیج های عادی شامل می شوند. چرا که در آن ها باید برای تولید محتوای محصولات وقت گذاشت و همچنین از بازاریابی محتوایی استفاده کرد.

اما این به معنای پایین بودن هزینه تولید محتوا پیج های عادی نیست. امکان دارد که یک پیج عادی برای یک بلاگر و یا واینر باشد؛ از همین رو چنین پیج های هدفمندی هم نیاز به استراتژی های محتوایی دارند. لذا هزیه تولید محتوا به نوع پیج و هدف آن بر می گردد.

سخن نهایی درباره هزینه تولید محتوا

این روز ها تولید محتوا یکی از پردرآمد ترین حرفه ها محسوب می شود؛ لذا اگر خود نیاز به تولید محتوا دارید و پیج های زیادی را هم بر این نیاز می شناسید، پیشنهاد می کنیم با فراگیری دانش تولید محتوا در کلاس یار حتما از این شغل به وجود آمده استفاده کنید. در این بلاگ به معیار های تعیین کننده هزینه تولید محتوا پرداختیم؛ امیدواریم برای شما مفید بوده باشد.



from کلاس یار https://ift.tt/vY6N9y3
via IFTTT

Comments

Popular posts from this blog

آموزش تایپوگرافی و کالیگرافی در فتوشاپ (برای مبتدیان)

https://classyar.com/%d8%a7%d8%b1%d8%b2-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/ارز دیجیتال چیست؟ شناخت کامل ارزهای دیجیتال

https://classyar.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%b3-%d8%a2%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c/هزینه کلاس زبان آلمانی با چه معیار هایی تعیین می شود؟