https://classyar.com/%d8%a7%d8%b1%d8%b2-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/ارز دیجیتال چیست؟ شناخت کامل ارزهای دیجیتال

ارز دیجیتال چیست موضوع این مقاله است که درباره با آن می‌خواهیم با شما صحبت کنیم. ارزهای دیجیتال امروزه یکی از بهترین راه‌های درآمد برای خیلی از افراد هستند. شما هم می‌خواهید که از ارزهای دیجیتال کسب درآمد داشته باشید؟

ما به شما ارزهای دیجیتال را به صورت کامل معرفی خواهیم کرد. اگر می‌خواهید با رمز ارز آشنا شوید؛ ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که ادامه این مقاله را از دست ندهید و با وب‌سایت کلاس یار همراه باشد.

کریپتو کارنسی یا ارز دیجیتال چیست و چگونه استخراج می‌شود؟

اگر خواسته باشیم بدانیم که ارز دیجیتال چیست و ارزهای دیجیتال را به شما معرفی کنیم؛ باید بدانیم که ارزهای دیجیتال ارزهایی هستند که با استفاده از پروتکل‌های رمزگذاری شده به وجود آمده‌اند. هدف ارزهای دیجیتال این است که کلاه و برداری و ممانعت در ارزی کم شده و بتوانید به صورت امن معامله کنید. همچنین میتوانید آموزش ارز دیجیتال را در کلاس یار ببینید.

  • نکته مهمی درباره با ارزهای دیجیتال وجود دارد و این است که باید هیچ دولت و سازمانی نمی‌تواند این ارزها را دست کاری کرده و به نفع خود تغییر دهد. به زبان دیگر هیچ کسی نمی‌تواند از ارزهای دیجیتال کلاه برداری کند.

شاید باور این موضوع کم برای شما سخت باشد؛ اما ارزهای دیجیتال با توجه به مقدار واحدی که از آنها در بازار می‌باشد؛ قیمت آنها بالا و پایین می‌آید و هیچ نهادی نمی‌تواند قیمت این ارزها را تعیین کند.

در خیلی از نقاط دنیا برای انجام تراکنش‌های مالی از ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند. یعنی اینکه به عنوان مثال برای خرید یک محصول هزینه آن را با استفاده از ارزهای دیجیتال پرداخت می‌کنند. این باعث شده است که کلاه برداری‌ها کم شده و هزینه این کالا نیز به صورت دقیق پرداخت شود.

بلاک چین چیست؟

شاید شما هم کلمه بلاک چین را خیلی زیاد شنیده باشید اما ندانید که چیست و چه اهمیتی در ارزهای دیجیتال دارند. بلاک چین شبکه وسیع و بسیار گسترده است که ارزهای دیجیتال در آن تبادل شده هیچ دولتی نمی‌تواند در آن دخالت کند. چون به زبان دیگر هیچ دولتی به آن دسترسی ندارد که بخواهد در آن دخالت کند.

تمام این نکات باعث شده است که رمز ارزها یا همان ارزهای دیجیتال یکی از بهترین راه‌ها برای تراکنش‌های مالی باشد. این تراکنش‌ها با استفاده از رمز گذاری کردن مسیر تراکنش انجام می‌شود که این امر باعث بالا رفتن امنیت این کار خواهد شد.

  • در روش‌های قبلی برای اینکه شما بتوانید ارزهای دیجیتال را جابه‌جا کنید؛ باید کارمزد یا مالیات زیادی به سازمان‌های واسطه این کار بدهید تا تراکنش شما را انجام بدهند. اما امروزه این سازمان‌های واسطه با دریافت کارمزد کمی از افراد؛ تراکنش‌های شما را انجام می‌دهند.

ارز دیجیتال چیست

 

تولید و استخراج ارزهای دیجیتال:

استخراج ارزهای دیجیتال یکی از مهم‌ترین کارهایی است که در حوزه باید حتما به آن توجه کنید. مهم‌ترین بخش ارزهای دیجیتال استخراج آنها می‌باشد. وقتی که شما ارزهای دیجیتال را به بتوانید استخراج کنید؛ می‌توانید به راحتی درآمد بالایی را کسب کنید.

ارزهای دیجیتال به هیچ عنوان تولید و تکثیر نخواهند شد. به عنوان مثال هر چقدر که بیت کوین در بازار است؛ فقط همان مقدار جابه‌جا خواهد شد و به هیچ عنوان به تعداد واحدهای آنها زیاد نمی‌شود.

استخراج ارزهای دیجیتال به وسیله خرید و فروش آنها امکان پذیر می‌باشد و شما می‌توانید به راحتی این ارزها را جابه‌جا کنید. وقتی که شما ارزهای دیجیتال را خریداری می‌کنید؛ و آنها را با سود بالاتر می‌فروشید؛ می‌توان آن را به عنوان استخراج ارزهای دیجیتال دانست.

نوعی دیگر برای استخراج ارزهای دیجیتال این است که با استفاده از سیستم‌های مخصوص این کار را انجام می‌دهند. این سیستم‌ها با رمزگذاری می‌توانند ارزهای دیجیتال را استخراج کنند.

  • البته به این نکته توجه داشته باشید استفاده از این روش برای استخراج ارزهای دیجیتال نیاز به برق بسیار زیاد و قوی دارد. همچنین وقتی که این دستگاه‌ها کار می‌کنند؛ گرمای بسیار زیاد تولید می‌شوند که باید برای جلوگیری از سوختن دستگاه‌ها هوای مکانی که این دستگاه‌ها در آن وجود دارد را به صورت مداوم تهویه کرد.

تاریخچه ارز دیجیتال

یکی دیگر از مهم‌ترین سوالاتی که افراد فعال در این زمینه دارند این است که تاریخچه ارزهای دیجیتال از کجاست و چگونه ساخته شده‌اند؟ در جواب به این سوال باید به شما بگوییم که افراد بسیار کمی درباره با نحوه پیدایش ارزهای دیجیتال خبر دارند و در واقع می‌دانند که ارز دیجیتال چیست. اما باز هم حدس‌هایی در این باره وجود دارد که به شما خواهیم گفت.

اگر خواسته باشیم که به شما بگوییم ارزهای دیجیتال از کجا اختراع شدند و به چه وسیله این اتفاق افتاد؛ باید به شما بگوییم که ارزهای دیجیتال یک اختراع بود که در کنار اختراع دیگری به وجود آمد.

به زبان دیگر یعنی اینکه ارزهای دیجیتال اختراع فرعی بود که برای درست کار کردن اختراع اصلی به آن نیاز بسیار زیادی داشتند. مسلما افرادی بودند که ارزهای دیجیتال را اختراع کردند ولی هیچ کسی به طور قاطع نمی‌تواند بگوید که چه کسی ارزهای دیجیتال را اختراع کرده است.

بیت کوین مهم‌ترین ارز دیجیتال می‌باشد که قیمت آن بسیار زیاد است. خیلی از افراد فکر می‌کنند که پای گذار بیت کوین ساتوشی ناکاموتو می‌باشد. ولی باز هم نمی‌توان به صورت قطعی این مطلب را بیان کرد.

عده زیادی از افراد نیز می‌گویند که شاید مخترع بیت کوین و ارزهای دیجیتال یکی باشد. به زبان دیگر یعنی اینکه ساتوشی ناکاموتو مخترع ارزهای دیجیتال باشد. اما تمام این مطالب حدس است و هیچ کسی به طور قطعی نمی‌تواند مخترع ارزهای دیجیتال را به شما معرفی کند.

 

ارز دیجیتال چیست

 

انواع ارز دیجیتال

ارزهای دیجیتال انواع مختلفی دارد که شما باید برای اینکه بهتر در این زمینه فعالیت کنید؛ انواع مختلف آن را بدانید. در ادامه به شما انواع ارزهای دیجیتال را خواهیم گفت. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که ادامه این مقاله را از دست ندهید و با وب‌سایت کلاس یار تا انتهای این مقاله همراه باشید.

  1. کریپتو کارنسی‌ها:

یک نوع بسیار فراوان در کریپتو کارسنی‌ها می‌باشند. این دسته از ارزهای دیجیتال برای پرداخت‌های روزانه و… طراحی شده‌اند که شما با استفاده از آنها می‌توانید تراکنش‌های خود انجام دهید. لایک کوین و بیت کوین در این دسته از ارزهای دیجیتال قرار می‌گیرند.

  1. Privacy Coin:

Privacy Coin نوعی دیگر از انواع ارزهای دیجیتال می‌باشد. این ارزهای دیجیتال به دلیل اینکه کسی نتواند تراکنش‌ها را ردیابی کند به وجود آمده‌اند. وقتی که شما با استفاده از این ارزهای دیجیتال تراکنش انجام می‌دهید؛ کسی نمی‌تواند تراکنش‌های شما را ردیابی کند. این کار برای جابه‌جا کردن مقدار زیادی از ارزهای دیجیتال می‌تواند به شما کمک کند. زی کش و مونرو دو ارز دیجیتال هستند که در این دسته از ارزها قرار می گیرند.

  1. Coin as a Service:

این رمز ارزها برای خدمات و چیزهایی نظیر آن به وجود آمده‌اند. به زبان دیگر این ارزهای دیجیتال خدمتی را به جامعه و مردم می‌کنند. اتریوم یکی از این ارزهایی است که به عنوان خدمات استفاده می‌شود. این برنامه بستری برای انجام قراردادهای هوشمند می‌باشد. بیش از 90 درصد از ارزهای دیجیتال بر روی شبکه اتریوم فعالیت می‌کنند.

برخی از مهم‌ترین ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال بسیار زیاد هستند و شما باید مهم‌ترین آنها را بدانید تا بتوانید به راحتی در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت کنید. در ادامه در مقاله ارز دیجیتال چیست به شما مهم‌ترین ارزهای دیجیتال را خواهیم گفت.

بیت کوین:

مهم‌ترین و باارزش‌ترین ارز دیجیتال می‌باشد که از جزو اولین ارزهایی بوده که به وجود آمده است. بیت کوین در سال 2018 میلادی به قیمت 13 هزار دلار رسید که از همان سال توانست به بهترین شکل ممکن شکوفا شده و توجه افراد زیادی را به خود جلب کند.

اتریوم:

ارز دیجیتال اتریوم نسل دوم ارزهای دیجیتال می‌باشد و همچنین به عنوان یکی از قدیمی‌ترین ارزهای دیجیتال نیز شناخته می‌شود. این رمز ارز نیز به دلیل رشد زیادی که داشت؛ توانست توجه افراد زیادی را جلب کند.

کلام آخر درباره با ارز دیجیتال چیست

شما در این مقاله که از وب‌سایت کلاس یار منتشر شده است؛ با سوال ارز دیجیتال چیست آشنا شدید. همچنین توانستید نکات زیادی درباره با تاریخچه و روش‌ها استخراج آنها یاد بگیرید. اگر سوال شما این است که رمز ارز یعنی چه این مقاله می‌تواند به طور کامل به سوال شما جواب بدهد.



from کلاس یار https://ift.tt/UhzmjgK
via IFTTT

Comments

Popular posts from this blog

آموزش تایپوگرافی و کالیگرافی در فتوشاپ (برای مبتدیان)

https://classyar.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%b3-%d8%a2%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c/هزینه کلاس زبان آلمانی با چه معیار هایی تعیین می شود؟