https://classyar.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%88%d8%b1%d8%af%d9%be%d8%b1%d8%b3/آموزش وردپرس از صفر تا صد

آموزش وردپرس از صفر تا صد

آموزش نوین و حرفه ای وردپرس

با تدریس جمعی از اساتید

23 ساعت

26 جلسه

6 ماه پشتیبانی

گارانتی پشتیبانی آنلاین

آیا تا به حال به شرکت در آموزش وردپرس و همچنین آموزش طراحی سایت فکر کرده اید؟ در حال حاضر ما در عصر دیجیتال به سر می بریم؛ لذا هر فعالیت و هر کسب و کاری نیاز به حداقل یک وب سایت دارد. اما سوال این است که هنوز هم طراحی و ساخت سایت به اندازه گذشته سخت می باشد؟ با وجود وردپرس این مورد اصلا صحت ندارد.

شما می توانید با داشتن تنها یک هاست، وب سایت مورد نظر خود را با قابلیت هایی که نیاز دارید راه اندازی کنید. اما این آخر کار نیست؛ شما دارای مهارتی هستید که از طریق آن می توانید فوق العاده درآمدزایی کنید. در ادامه این بلاگ همراه کلاس یار باشید تا آموزش وردپرس را با هم مورد بررسی قرار دهیم.

وردپرس چیست؟

قبل مراجعه به هر آموزش وردپرس باید ابتدا پیش زمینه ای را از آن داشته باشید تا مسیر یادگیری بهتر طی شود؛ وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که ابزار های خود را به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران می گذارد. وردپرس بر پایه زبان PHP ایجاد شده است و برای ذخیره داده ها از MySql استفاده می کند. این سیستم مدیریت محتوا امکانی را به وجود آورده که کاربران با استفاده از آن، می توانند تنها در چند دقیقه برای خود یک سایت بسازند.

هدف اصلی از ساختن وردپرس این است که کاربران بتوانند وب سایت خود را به راحتی بیشتر و با سرعت بیشتری نیز بسازند. این روز ها بسیاری از کسب و کار به جای این که هزینه های زیادی را برای استخدام برنامه نویس و کدنویسی پرداخت کنند، از وردپرس برای طراحی وب سایت خود بهره می برند. لذا آموزش وردپرس و گذراندن آن بسیار حائز اهمیت شده است. در ادامه همراه ما باشید.

چه چیز هایی در آموزش وردپرس یاد داده می شوند؟

شما قرار است تا بعد از آموزش وردپرس بتوانید هر گونه وب سایتی را بسازید؛ لذا برای این کار باید با وردپرس و ابزار های آن کاملا آشنا شوید. آموزش های بسیار زیادی برای یادگیری وردپرس وجود دارند؛ حتی برخی از آن ها به صورت رایگان در دسترس عموم قرار دارند؛ اما آموزشی کاربردی است که بتواند تمامی موضوعات مهم را به شما یاد دهد. در ادامه هر چیزی که در آموزش وردپرس باید یاد داده شود را بررسی می کنیم.

محیط وردپرس

طبیعتا اولین چیزی که در آموزش وردپرس باید به آن پرداخته شود، محیط وردپرس است. در ابتدا برای اولین دیدار، وردپرس ناآشنا و عجیب به نظر می رسد. لذا باید توسط مدرس در جلسات اول به طور کامل با محیط وردپرس آشنا شوید. هر چند که وردپرس به تنها دارای محیط پیچیده ای نمی باشد و می توانید به راحتی به آن مسلط شوید.

پلاگین ها

به جرات می توان گفت که بدون وجود پلاگین ها، وردپرس به تنها کارکرد زیادی را ندارد و نمی توانید قابلیت های زیادی را روی وب سایت خود ایجاد کنید. پلاگین ها ابزار هایی هستند که به صورت جدا توسط برنامه نویسان و توسعه دهندگان ساخته شده اند. پلاگین ها به کاربران کمک می کنند تا بتوانند قابلیت های مختلفی را بر روی وب سایت خود ایجاد کنند.

به طور مثال شما برای این که بتوانید یک فرم بر روی سایت خود قرار دهید، باید پلاگین مورد نظر را نصب کنید. کار کردن با پلاگین ها و معرفی بهترین های آن ها برای هر نوع وب سایتی، از مهم ترین موارد آموزش وردپرس است.

قالب ها

هر وب سایتی تشکیل شده از یک قالب است؛ قالب به وب سایت ها نقش می دهد و در واقع ماهیت رابط کاربری را تعیین می کند. این که چگونه بتوانید در وب سایت خود از قالب ها استفاده کنید، در آموزش وردپرس حتما باید یاد داده شوند.

هر قالب توسط برنامه نویسان وب ساخته می شود و شما می توانید از قالب های وردپرس زیادی استفاده کنید. اما این که کدام برای وب سایت های مختلف مناسب است، در آموزش وردپرس باید پرداخته شود.

پروژه های مختلف

در یک آموزش وردپرس باید پروژه مختلفی را تست کنید تا در نهایت، بتوانید به یک انسان خبره در این زمینه تبدیل شوید. به طور مثال از آن جایی که این روز ها هر کسب و کاری به یک وب سایت نیاز دارد، باید بتوانید وب سایت فروشگاهی را ایجاد کنید. تمامی ابزار های لازم برای راه اندازی این نوع وب سایت باید معرفی شوند.

همچنین باید پروژه های مختلفی را در طول آموزش وردپرس برای راه اندازی وب سایت هایی نظیر شرکتی، خبری و فردی ایجاد کنید.

سرعت سایت

زمانی که برای طراحی سایت از فضای کدنویسی خارج و به فضای وردپرس می آیید، راه و روش ها به طور کامل متفاوت می شوند. به طور مثال ترفند هایی که در کدنویسی برای سرعت سایت استفاده می کردید، کاملا متفاوت از ترفند های فضای وردپرس هستند. لذا در آموزش وردپرس باید افزایش سرعت سایت کاملا به شما یاد داده شود.

سئو در وردپرس

هر وب سایتی نیاز به سئو دارد؛ حتی اگر تخصص شما سئو وب سایت نباشد، در هر صورت به عنوان فردی که در حال ایجاد یک وب سایت با وردپرس هستید، باید از ابزار های لازم مطلع باشید. لذا به مبحث سئو در وردپرس نیز در آموزش وردپرس باید مقداری پرداخته شود. این که چه پلاگین هایی موثر هستند و از چه قالبی بهتر است استفاده شود از موارد مهم می باشند.

این دوره برای چه کسانی مناسـب اسـت؟

این دوره برای چه کسانی مناسـب نیست؟

ویژگی های دوره

علاوه بر این که مدرس دوره آموزش وردپرس خود باید کامل به وردپرس مسلط باشد، باید از یک منبع آموزشی عالی هم استفاده کند؛ این گونه آموزش با بهترین سر فصل ها و برنامه ریزی پیش می رود. دوره آموزش وردپرس به صورت عملی به شما آموزش داده میشود و هرچه نیاز باشد را پیش روی شما قرار می دهد.

لذا قرار گرفتن یک استاد عالی با تجربه در کنار شما، می تواند مسیر یادگیری را برای شما هموار کند. 

هر آموزشی نیاز به یک مکمل دارد که شما را بر وردپرس مسلط کند؛ حال استاد دوره آموزشی باید بتواند از مهم ترین و کاربردی ترین تمرینات در حین دوره استفاده کند تا یادگیری با نهایت کیفیت انجام شود.

البته دقت داشته باشید که استاد دوره آموزش وردپرس، خود باید در تمرینات شما را همیاری کند تا تسلط شما و قدرتی که برای حل تمرین دارید افزایش یابد.

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که هر دوره آموزش وردپرس باید داشته باشد، پشتیبانی است. در طول فرایند یادگیری یک حرفه، امکان دارد که با مشکلات و پیچیدگی های زیادی رو به رو شوید. از همین رو بسیار مهم است که یک پشتیبان همیشه ابهامات شما را برطرف کند. بهتر است استاد اصلی دوره، به عنوان پشتیبان کنار دانشجو حضور داشته باشد.

دوره ای که استاد آن پس از اتمام آموزش هم پشتیبان دانشجو باشد بسیار عالی است. چرا که امکان به وجود آمدن مشکل و ابهام پس از دوره هم بسیار زیاد است.

سخن نهایی درباره آموزش وردپرس

روز به روز اهمیت راه اندازی وب سایت برای فعالیت های مختلف بیشتر می شود؛ حال به دلیل وجود ابزاری مانند وردپرس، دیگر نیاز نیست هزینه های زیادی را پرداخت کنید. از طرفی با گذراندن آموزش وردپرس نه تنها کار خود بلکه وب سایت های دیگران را هم می توانید راه اندازی کنید. امیدواریم که این بلاگ برای شما مفید بوده باشد.

نظرات زبان آموزان
نظرات زبان آموزان
نظرات زبان آموزان
نظرات زبان آموزان
نظرات زبان آموزان

جلسات دوره

unnamed 2 1
آموزش وردپرس

عملی محور

ویدئو

خصوصی
محتوای این درس خصوصی است. برای دسترسی کامل به محتوای دوره آن را خریداری کنید.

ویدئو

خصوصی
محتوای این درس خصوصی است. برای دسترسی کامل به محتوای دوره آن را خریداری کنید.

از چه کسی یاد میگیری؟

استاد وردپرس کلاس یار

همین الان ثبت نام کن

1.5 میلیون تومان پرداخت کامل با تخفیف ویژه

این فرصت استثنایی رو از دست نده!

2 میلیون تومان
1.5 میلیون تومان
نیاز به مشاوره تخصصی دارید؟

تماس بگیرید

09395358387

تلگرام

09395358387

واتساپ

09395358387

لوگو کلاس یار
وردپرس را حرفه ای بیاموزید ...


from محصولات – کلاس یار https://ift.tt/CSei7Dg
via IFTTT

Comments

Popular posts from this blog

آموزش تایپوگرافی و کالیگرافی در فتوشاپ (برای مبتدیان)

https://classyar.com/%d8%a7%d8%b1%d8%b2-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/ارز دیجیتال چیست؟ شناخت کامل ارزهای دیجیتال

https://classyar.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%b3-%d8%a2%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c/هزینه کلاس زبان آلمانی با چه معیار هایی تعیین می شود؟